
Nieuws
Jaarbeurs Utrecht: hoe val je op tussen alle stands?
Wanneer je van plan bent om in het komende jaar op een beurs te gaan staan met je bedrijf in de Jaarbeurs Utrecht, dan is het natuurlijk van belang dat je een goede stand hebt. Een stand is namelijk essentieel voor als je bezoekers jouw kant op wil trekken. Op een beurs kun je namelijk nieuwe klanten, zakenpartners of andere mensen van belang trekken. Daarom is het goed dat je opvalt tussen de andere stands die er staan. Hieronder lees je precies hoe je goed op kan vallen tussen alle stands.
1. Schakel hulp in van professionals
Nou kan het zijn dat je geen verstand hebt van het maken van een geschikte beursstand. Wees niet getreurd wat je kunt gerust de hulp inschakelen van een ervaren bedrijf. Zo kunnen ze jou een handje helpen om je beursstand aantrekkelijk te maken voor het grote publiek. Via VanStraatten kun je een ontwerp laten maken en het ontwerp laten printen voor het beste resultaat. Op die manier val je zeker op tussen de andere stands die op de beurs staan. Wel is het van belang dat je op tijd komt met een plan. Op die manier kan er gesleuteld worden aan de beste beursstand voor jouw bedrijf.
2. Interactie met de bezoeker
Naast een goede beursstand, is het ook van belang dat je het voor de bezoeker interessant maakt. Zo is het prettig als de bezoeker interactie kan beleven bij jouw stand. Zo kan het zijn dat je bepaalde producten verkoopt. Laat door middel van interactie, de bezoeker, kennis maken met jouw product. Dat kan je doen door ervaringen aan te bieden, door kennis en expertise te delen of juist door het te laten zien door technologie. Op die manier heeft de bezoeker ervaring met hetgeen wat je aanbiedt en dat werkt alleen maar in jouw voordeel.
3. Marketing tijdens de beurs
Als laatste is het van belang dat je je stand goed gaat promoten door middel van marketing. Zo kun je door social media laten weten dat je aanwezig bent bij de beurs. Laat een sfeerimpressie zien van de stand, van de plek waar je staat en wie je kunt aanspreken voor meer informatie. Ook is het leuk om live te gaan op social media kanalen, om echt te laten zien waarom bezoekers naar jouw stand moeten komen. Door middel van marketing trek je ook bezoekers. Als laatste kun je ook door middel van marketing samenwerken met andere exposanten. Op die manier kun je gaan netwerken en kun je aan de slag gaan op de beurs.