FC Utrecht Business Club groeit: in de winning mood

Magazines | Utrecht Business Nr 5 2018 | Lees volledige uitgave online

Vergeleken met andere regionale ondernemersnetwerken heeft de FC Utrecht Business Club een onder-scheidende troef: de sfeer en spanning in Stadion Galgenwaard zorgen voor een unieke entourage. Dat trekt niet alleen mensen met een FC Utrecht-hart maar ook ondernemers die zich vooral uit zakelijke over-wegingen aansluiten. De animo groeit flink: Er is een positieve vibe ontstaan rond FC Utrecht Business.

Voetbal verbindt, zo blijkt telkens weer.

Het blijft een bijzondere ervaring om samen met relaties en prospects een wedstrijd bij te wonen, zegt Jasper Jacobs, Sales & Marketing Coördinator bij FC Utrecht Business. En het is mooi om te zien dat ook ondernemers die niet zoveel met voetbal hebben na verloop van tijd toch gegrepen worden door het FC Utrecht-virus.

Zakelijke verbindingen

Voor een optimale ervaring tijdens een wedstrijddag moet het hele plaatje kloppen. Vanaf het parkeren en de ontvangst bij bin-nenkomst tot de aankleding van de ruimtes en de catering. De faciliteiten voor onze leden in Stadion Galgenwaard zijn de afge-lopen jaren volledig vernieuwd. Het stadion biedt een in alle opzichten hoogwaardige hospitalityomgeving. Als je dan ook nog een aantrekkelijke wedstrijd ziet met een winnend FC Utrecht is de beleving helemaal af. Maar ook als het onverhoopt sportief even

tegenzit, is ons netwerk waardevol voor de leden en zorgen wij voor een bijzondere beleving.

Belangrijk daarbij is dat het team van

FC Utrecht Business ondersteunt bij het reali-seren van zakelijke verbindingen. Wij helpen ondernemers om met elkaar in contact te komen, op verzoek maar ook proactief, zegt Salesmanager Michel Renssen . Of daar vervolgens concrete opdrachten uit voort-komen, is uiteraard aan de leden zelf. Maar er zijn talloze voorbeelden van bedrijven die onderling zaken doen.

Terugkomdag

De Business Club van FC Utrecht maakt vanaf vorig seizoen een forse groei door. Jacobs: Sinds de afgelopen winterstop hebben zich meer dan 150 nieuwe leden aangesloten. Alleen al in het lopende seizoen zijn dat er 115. Daarbij doet het ons deugd dat ook veel voormalige leden de weg naar Stadion Galgenwaard weer weten te vinden.

Speciaal voor deze groep is in november een terugkomdag georganiseerd. Hier konden de oud-leden hernieuwd kennismaken met de Business Club en onze vernieuwde faciliteiten. Positief is dat de eerste oud-leden naar aanleiding van deze dag weer lid zijn geworden van FC Utrecht Business.

Recordevenement

Ook organisaties die niet eerder lid waren, reageren enthousiast op de Business Club en haar activiteiten. Want de impact beperkt zich zeker niet tot wedstrijddagen alleen. Er worden regelmatig evenementen georga-niseerd voor onze leden. Van een golfevent tot een lunch, Business Club Voetbal, het Oktoberfest en een barbecue met de spelers en technische staf. Daarbij waren meer dan tweehonderd sponsoren aanwezig, een record voor onze evenementen. In de toe-komst breiden we het aantal bijeenkomsten nog verder uit.

In de winning mood

FC Utrecht Business Club groeit met ruim 150 leden

De volle Business Tribune tijdens FC Utrecht ADO Den Haag

fc utrecht | nieuws

Ambassadeur

Met veel plezier draagt ook Gert Kruys bij aan de groei van het zakelijke netwerk van FC Utrecht. Vroeger was ik als speler op het veld belangrijk, sinds een jaar ben ik actief als ambassadeur van de club. Samen met het salesteam onderhoud ik nu de contacten met zowel bestaande Business Clubleden als prospects. Ik geniet ervan om ondernemers warm te maken voor de Business Club. Niet alleen tijdens de wedstrijden in het stadion, ook bij de vele events die wij op jaarbasis organiseren. Mooi om nu op deze manier bezig te kunnen zijn voor de club.

Naamsbekendheid vergroten

HiKOKI is een relatief nieuwe naam bij

FC Utrecht Business. Deze Japanse fabrikant van high performance power tools is met ingang van dit seizoen shirtsponsor van de club en lid van het zakelijke netwerk. Tot 1 oktober was ons bedrijf bekend als Hitachi Power Tools, vertelt marketing manager Davy Joha. Via FC Utrecht willen we de naamsbekendheid van HiKOKI regionaal, landelijk en hopelijk zelfs wel internatio-naal vergroten. We voelen ons ontzettend gewaardeerd en zijn volledig opgenomen in de FC Utrecht-familie. Er is goed contact met overige Business Clubleden. Je leert elkaar niet alleen op wedstrijddagen kennen maar ook bij de evenementen waar je eenvoudig met elkaar in contact komt.

Complete voetbalbeleving

Voor Patrick Appeldoorn  eigenaar DAK Vastgoedbeheer is Stadion Galgenwaard

vertrouwd terrein. Ik ben al mijn hele leven supporter van FC Utrecht. Als kleine jongen ging ik met mijn vader mee naar Stadion Galgenwaard en supporter van de club, dat blijf je. Op dit moment heb ik Business Seats in de t Wed & Waard Lounge van Stadion Galgenwaard. De informele sfeer in deze ruimte spreekt mij ontzettend aan. Niet alleen praat ik hier bij met bekenden, ook kom ik eenvoudig in contact met andere ondernemers uit de regio. Ook mijn zakelijke relaties gaan graag mee om te genieten van een complete voetbalbeleving met een hapje, drankje en live entertainment. Mooi om te zien dat de Business Club sterk groeiende is!

 

Positieve vibe

Jasper Jacobs is blij met deze ervaringen. Door het toenemende aantal aangesloten bedrijven wint ons netwerk steeds meer aan kracht. Want hoe meer leden, hoe meer mogelijkheden voor kansrijke onderlinge ver-bindingen. Er is een positieve vibe ontstaan rond FC Utrecht Business; we zijn in de win-ning mood. Daarom nodigen we regionale organisaties van harte uit om zich ook aan te sluiten, bijvoorbeeld door afname van een halve seizoenkaart. Die is niet alleen goed voor acht wedstrijden waaronder een aantal toppers maar geeft ook toegang tot al onze evenementen.

HALVE SEIZOENKAART FC UTRECHT BUSINESS

Vanaf nu is het mogelijk om een halve sei-zoenkaart voor FC Utrecht Business aan te schaffen. Niet alleen bent u hiermee ver-zekerd van toegang tot de acht wedstrij-den die na de winterstop in Stadion

Galgenwaard worden gespeeld (waaronder de toppers tegen PSV en Feyenoord). Ook wordt u direct onderdeel van de sterk groeiende FC Utrecht Business Club.

Hierdoor bent u welkom bij alle Business Events in de tweede seizoenshelft.

Meer informatie op

www.fcutrechtbusiness.nl/halvesei-zoenkaart of door contact op te nemen met Michel Renssen via

m.renssen@fcutrecht.nl.

Gert Kruys, ambassadeur van FC Utrecht:

Mooi om nu op deze manier bezig te kunnen zijn voor de club.

Impressie van het Oktoberfest, een van de vele events die FC Utrecht Business organiseert.

nieuws | fc utrecht

delen:
Algemene voorwaarden | privacy statement