Artikel

14-09-2018 11:39

5 tips om jouw kantoorruimte mee te laten groeien met jouw doelen

Het is lastig om een kantoorruimte te vinden die past bij jouw bedrijf. Is je bedrijf creatief en groeiend, dan wil je ook graag dat je kantoorruimte dat ook is. SKEPP heeft 5 manieren gevonden om te zorgen dat jij een kantoorruimte vindt die precies bij jouw bedrijf past! 

Tip 1: Huur een kantoorruimte 
Ga je een kantoorruimte huren of kopen? Als je een snelgroeiende organisatie hebt, is huren de beste optie omdat dit vrijblijvend is. Je loopt het minste risico en je bent het meest flexibel omdat je niet vast zit aan een kantoorruimte. Weet je al hoeveel vierkante meter je nodig hebt aan kantoorruimte? In het blog ‘Zoveel vierkante meter kantoorruimte heb je nodig per persoon’ lees je hier meer over en scroll in het blog bovendien naar beneden en druk op de button ‘Bereken m2 kantoorruimte’. Dan weet je exact wat je nodig hebt.

Tip 2: Met Officeplanner jouw kantoormeubilair huren
Naast je kantoorruimte heb je ook kantoormeubilair nodig. Je wilt het graag comfortabel maken en passend bij jouw bedrijf. Dit kan soms flink in de kosten lopen. SKEPP begrijpt dat als je een startende onderneming hebt en bijvoorbeeld kantoorruimte in Amsterdam wilt huren, geen groot geld in meubilair wilt stoppen. 

Daarom kan je bij SKEPP je meubilair vinden met Officeplanner. Een concept waarmee je jouw kantoorinrichting huurt, zonder direct een grote investering te doen. Een kantoorruimte zo ingericht dat het aansluit bij de principes van jouw organisatie. Je ontlast jezelf omdat je het niet zelf hoeft in te richten en je kan met je organisatie direct intrekken. Binnen 1 week tijd heb jij een compleet ingerichte kantoorruimte gebaseerd op jouw wensen. Hoe handig is dat?

Tip 3: Ga voor een flexibel huurcontract
De laatste jaren kun je steeds meer flexibel huren. Met een flexibel huurcontract zit je niet vast aan een te kleine kantoorruimte. Door uitbreiding van je organisatie hoef je niet op 2 locaties te gaan werken, maar verhuis je naar een grotere ruimte of een ander kantoorpand. Voor het goed blijven communiceren en werken in teamverband is dit uiteraard ideaal.

Een korte huurtermijn kan betekenen dat de kosten hoger uitvallen, maar met een langere huurtermijn verlies je veel flexibiliteit. En daarom is 1 jaar de ideale huurtermijn, je betaalt namelijk geen onnodig hoge kosten en profiteert bovendien van een flexibel huurcontract.

Tip 4: Werken in de Cloud
Je kent ze vast, volle ladekasten met alle mappen vol papier. Je ben eerst een half uur bezig om dat ene formulier op te zoeken. Dat hoeft niet meer tegenwoordig. Ga volledig digitaal en zet al jouw bestanden in de Cloud. Dit betekent dat iedereen te allen tijden en overal bij de bestanden kan, makkelijk als je gaat verhuizen. Ook is het kostenbesparend door niet meer te printen én je bent gelijk maatschappelijk verantwoord aan het ondernemen. Win-win!

Tip 5: De laatste beschikbare kantoorruimte niet huren
Als je een gedeelte van een kantoorpand gaat huren, kijk dan goed of dit de laatste beschikbare kantoorruimte is binnen het kantoorgebouw. Is het de laatste? Bekijk dan de groeimogelijkheden in deze ruimte. Als je gaat groeien en uitbreiden dan is de kans groot dat je moet verhuizen. Dit kun je beter vermijden aangezien verhuizen veel geld en tijd kost. 

Een kantoorruimte huren? Gratis en geheel vrijblijvend advies op maat!
SKEPP biedt een groot aanbod van kantoorruimten aan en wij geven jou advies over de beste kantoorruimte die bij jouw organisatie, wensen en behoeften past. Ook ben je verzekerd van een huurcontract en huurtermijn naar jouw wens. Kijk eens op de website van SKEPP en vind jouw perfecte kantoorruimte. 


 
delen:
Algemene voorwaarden | privacy statement