4 uur geleden
4 uur geleden
Nederland was ruim 140 jaar geleden één van Henkels eerste internationale markten. Sindsdien groeide het Duitse concern hier uit tot een gevestigde naam met consumentenmerken als Witte Reus, Fleuril, Schwarzkopf en Syoss.
Henkel heeft in Nederland ruim 280 medewerkers. In het Utrechtse Wonderwoods komen nu alle teams op één plek samen. Het nieuwe kantoor sluit aan op de toekomstvisie van het bedrijf: hybride, flexibel en duurzaam.
“Onze wortels in Nederland gaan diep en Utrecht is het kloppende hart van Nederland: goed bereikbaar, innovatief en met een sterke duurzaamheidsambitie,” stelt Geert Luyckx, President Henkel Benelux. Het nieuwe hoofdkantoor biedt een omgeving waar de ambities van Henkel samenkomen. “Het is voor ons de plek waar talent zich kan ontwikkelen, teams sneller kunnen schakelen en we nieuwe stappen zetten in onze groei en innovatie.”
Op de foto Geert Luyckx (President Henkel Benelux), André van Schie (Gedeputeerde Provincie Utrecht) en Liesbeth van Dijk (General Manager Henkel Consumer Brands Professional) - Foto: Henkel
Henkel heeft in Nederland ruim 280 medewerkers. In het Utrechtse Wonderwoods komen nu alle teams op één plek samen. Het nieuwe kantoor sluit aan op de toekomstvisie van het bedrijf: hybride, flexibel en duurzaam.
“Onze wortels in Nederland gaan diep en Utrecht is het kloppende hart van Nederland: goed bereikbaar, innovatief en met een sterke duurzaamheidsambitie,” stelt Geert Luyckx, President Henkel Benelux. Het nieuwe hoofdkantoor biedt een omgeving waar de ambities van Henkel samenkomen. “Het is voor ons de plek waar talent zich kan ontwikkelen, teams sneller kunnen schakelen en we nieuwe stappen zetten in onze groei en innovatie.”
Op de foto Geert Luyckx (President Henkel Benelux), André van Schie (Gedeputeerde Provincie Utrecht) en Liesbeth van Dijk (General Manager Henkel Consumer Brands Professional) - Foto: Henkel
Op de hoogte blijven van onze updates?




.gif)



.gif)

