1 dag geleden
1 dag geleden
Tijdens het jaarcongres op 18 november presenteerde Utrecht Marketing haar Meerjarenplan 2026-2029.
Utrecht doorgeven is daarbij de centrale opdracht. Die werd bekrachtigd door directeur Cor Jansen en verantwoordelijk wethouder Susanne Schilderman. Gezamenlijke ambitie is om Utrecht te profileren als kloppend hart van een gezonde samenleving, met een focus op het evenwicht tussen people, planet en profit.
Tijdens het jaarcongres was er via themasessies aandacht voor de balans in de stad en de gast van 2029. Hoogtepunt van de bijeenkomst was de onthulling van de nieuwe naam van Utrecht Marketing. De organisatie treedt per 1 januari 2026 naar buiten als Utrecht & Partners.
Foto: Utrecht Marketing
Utrecht doorgeven is daarbij de centrale opdracht. Die werd bekrachtigd door directeur Cor Jansen en verantwoordelijk wethouder Susanne Schilderman. Gezamenlijke ambitie is om Utrecht te profileren als kloppend hart van een gezonde samenleving, met een focus op het evenwicht tussen people, planet en profit.
Tijdens het jaarcongres was er via themasessies aandacht voor de balans in de stad en de gast van 2029. Hoogtepunt van de bijeenkomst was de onthulling van de nieuwe naam van Utrecht Marketing. De organisatie treedt per 1 januari 2026 naar buiten als Utrecht & Partners.
Foto: Utrecht Marketing
Op de hoogte blijven van onze updates?


.gif)





.gif)

