4 jaar geleden
4 jaar geleden
Marlies de Vroom, hoofd P&O bij de Remia: “Een mijlpaal, een samenwerking van dertig jaar! Als je eenmaal een uitzendbureau hebt gevonden die jouw organisatie snapt en waar maakt wat ze beloven, wil je geen andere samenwerking beginnen. Het persoonlijke contact werkt in ons voordeel. Al twaalf jaar werk ik notabene met dezelfde contactpersoon samen. Hij weet precies welke personen bij onze organisatie passen en maakt de juiste match elke keer weer.”
Al enige tijd wordt het directieteam gevormd door Frank, Harry en Willem. Dertig jaar geleden was er een UBN vestiging: in hartje Utrecht. Inmiddels is UBN bereikbaar via acht inloopvestigingen door heel Nederland en zijn er negen (semi) inhouse UBN vestigingen. Harry Noorlander, commercieel directeur: “De ambitie van UBN is om voortdurend te werken aan het bieden van toegevoegde waarde voor haar relaties en uitzendkrachten. Door in heel Nederland vestigingen te hebben, zijn onze uitzendbureaus voor al onze contacten goed bereikbaar. Dit past bij de persoonlijke benadering die UBN hanteert.”
UBN Uitzendbureau richt zich op de branches logistiek, industrie en administratie tot en met mbo-niveau. Door te kiezen voor deze duidelijke focus zijn zij specialist binnen die vakgebieden. Door op een persoonlijke en op maatgemaakte manier te werken is UBN uitgegroeid tot een gerenommeerd uitzendbureau. En juist dit wordt zeer gewaardeerd door veel organisaties en werkend Nederland. “Wij hebben dat voor elkaar gekregen door eerlijk te zijn, afspraken na te komen en te regelen wat er geregeld moet worden. Op welk tijdstip dan ook. Onze werkwijze gaat meer in op het oplossen van problemen en het snel kunnen schakelen", aldus Willem de Groot, algemeen directeur.
Frank oude Egbrink, directeur bedrijfsvoering & productontwikkeling: “Het afgelopen jaar is er veel veranderd om ons, als authentieke uitzendbureau, te moderniseren. Een nieuwe organisatiestructuur, een nieuw IT-systeem, de lancering van UBN Professionals én de introductie van het online leerplatform Studytube. Daarmee staat UBN in de startblokken voor een fantastisch 2021.” Liever kijkt UBN nog verder vooruit. De blik is gericht op de toekomst: hoe kan de service nóg verder ontwikkeld worden? Uiteraard met behoud van de pijlers die al dertig jaar een stevig fundament vormen onder UBN: kwaliteit, service en persoonlijke aandacht voor klant en medewerker.
Op de hoogte blijven van onze updates?