
Nieuws
18-10-2024 12:00
Laat een onvergetelijke indruk achter op je relaties, prospects en werknemers
Klanten werven en aan je binden is essentieel voor de continuïteit van een onderneming. Het is onvermijdelijk dat er eens klanten wegvallen, of dat nu de keuze van de klant is of een andere oorzaak heeft. Dat eerste is vaak nog te voorkomen, oorzaken zoals een faillissement weer niet. Zowel voor het aantrekken van klanten als het aan je binden is het zaak een goede indruk achter te laten. En dat geldt evengoed voor werknemers, ook die haal én houd je binnen door jezelf onvergetelijk te maken.Opvallen voor je prospects
Een onvergetelijke indruk achterlaten op prospects vergroot de kans dat ze zich jou herinneren op het moment dat ze jouw producten of diensten nodig hebben. Dat doe je bijvoorbeeld met een bijzonder visitekaartje. Een extra dik visitekaartje, een visitekaartje van metaal of kunststof, of een visitekaartje met een afwijkende vorm wordt niet zomaar vergeten. Dat in tegenstelling tot een snel gemaakte connectie op LinkedIn. Wie zei er dat visitekaartjes verleden tijd zijn? We delen ze misschien minder uit dan vroeger, maar als je ze geeft, kan je met het juiste visitekaartje wel die onvergetelijke indruk achterlaten.Speciale aandacht voor prospects, relaties en werknemers
Zowel je prospects als je bestaande relaties en je werknemers kan je verrassen met een bijzonder presentje, zoals een gepersonaliseerd cadeau. Hiermee laat je een blijvende indruk achter, waarmee prospects regelmatig aan je herinnerd worden, en waarmee je relaties en werknemers net iets specialer laat voelen en ze makkelijker behoudt.Ook leuk: een setje golfballen of groeipapier. Doet het je even de wenkbrauwen fronzen? Dan weet je in ieder geval zeker dat het de aandacht trekt, en dat is de bedoeling. Zo laat je echt een onvergetelijke indruk achter.