Nieuws

28-11-2024 12:24

Yellowlime helpt Businessclub De Wetering-Haarrijn om 15 jaar verbindend ondernemen te vieren

Voor het 15-jarig jubileum van Businessclub De Wetering-Haarrijn (BCDW) kreeg Utrechts online marketingbureau Yellowlime de opdracht samen met professioneel event-organiser Noël Bos van Eventarchitect een evenement te organiseren dat leden en zakelijke relaties samenbracht. Het thema ‘15 jaar Verbindend Ondernemen’ stond centraal in een avond vol inspiratie en magie.

De bijdrage: Communicatie en branding
Yellowlime verzorgde de communicatie en branding rondom het evenement, van uitnodigingen tot event-aankleding:

- Gepersonaliseerde gouden uitnodigingen: Met een exclusieve aankondiging van sprekers zoals Michiel Muller (Picnic), Mona Boot (Amac), en een mysterieuze hint naar Illusionist Victor Mids.

Effectieve opvolging: Door persoonlijke telefonische opvolging werd de doelstelling van 125 gasten ruimschoots overtroffen.

- Out-of-home promotie: om extra aandacht te genereren voor het jubileumevenement, werden berichten gepusht via een opvallende tekstkar op Businesspark De Wetering-Haarrijn.

Event branding: Roll-up banners met foto’s uit 15 jaar BCDW en sfeervolle visuals brachten een persoonlijke touch.

- Professionele vastlegging: Een fotograaf en videograaf legden de hoogtepunten vast, van presentaties tot het gezellige samenzijn.

Een avond om niet te vergeten
Het evenement was een groot succes, met als hoogtepunten:
Inspiratie: Michiel Muller en Mona Boot deelden inzichten over ondernemerschap.
Verrassing: Victor Mids betoverde het publiek met een indrukwekkend optreden.
Verbinding: Onder het genot van hapjes en drankjes ontstonden waardevolle - verbindende - gesprekken.

Bekijk de aftermovie: www.youtube.com/watch?v=YxHlaxA1MKk
 
delen:
Algemene voorwaarden | privacy statement