BIJZONDERE BUSINESS-ROMAN

8 january 2015
8 january 2015
Willem Lageweg (directeur MVO Nederland) nam het eerste exemplaar van ‘De Marketing Monnik’ in ontvangst. In deze business-roman van auteur Klaas Klunder worden de drie marketinggeheimen van de Bijbel onthuld. Het toepassen van deze wijsheden helpt juist in deze tijd om duurzame resultaten te bereiken zonder extra budget.

Met zijn boek wil Klunder bedrijven stimuleren om hun marketingstrategie te verbinden aan maatschappelijk verantwoord ondernemen. Dit kan bijvoorbeeld door 10% van de nettowinst in tijd of geld terug te laten vloeien naar de maatschappij, passend bij de missie van de betreffende ondernemer of organisatie. Zo kan jaarlijks 32 miljard terugvloeien naar de maatschappij. Klunder geeft het goede voorbeeld door 10% van de opbrengst van zijn boek te doneren aan Charity Water, een non-profitorganisatie die 800 miljoen mensen van schoon drinkwater wil voorzien. MVO Nederland ondersteunt het boek. ‘Deze roman past helemaal in de huidige tijdsgeest,’ aldus Lageweg bij de overhandiging van het eerste exemplaar. ‘De timing is perfect, de link naar people, planet, profit meer dan duidelijk.’

Klik hier voor een introductiefilmpje.
Op de hoogte blijven van onze updates?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven
Meest gelezen
Meest recent

Utrecht Business Nr2 2025

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven
Utrecht Business is een uitgave van Van Munster Media