Utrechtse scale-up Channable neemt Producthero over

2 uur geleden
2 uur geleden
De Utrechtse scale-up Channable kondigt de overname aan van Producthero, Europa’s grootste premium Google Comparison Shopping Service (CSS)-partner. Hiermee spelen beide bedrijven in op de groeiende behoefte van marketeers om productfeeds, marketplacevermeldingen en shoppingadvertenties efficiënter te beheren binnen één omgeving.

De overname brengt twee producten samen die elkaar aanvullen binnen de e-commerceketen. Producthero helpt retailers om hun zichtbaarheid en rendement te verbeteren in Google Shopping-advertenties. Het platform is actief in 21 Europese markten en werkt met een vast maandelijks tarief.
Deze advertentieoplossingen sluiten aan op het platform van Channable voor feedbeheer, marketplace-integratie met meer dan 3.000 kanalen, PPC-optimalisatie en het maken van dynamisch advertentiemateriaal.

Door hun krachten te bundelen, bouwen Channable en Producthero aan een geïntegreerd platform voor merken, retailers en bureaus die hun e-commerceactiviteiten over meerdere kanalen willen stroomlijnen.

Samen bedienen beide bedrijven wereldwijd meer dan 15.000 klanten waaronder IKEA, Vodafone, Rituals, MediaMarkt en Samsung. Ook bureaus als Dentsu, GroupM en SavvyRevenue maken gebruik van hun diensten. De gecombineerde organisatie telt meer dan 330 medewerkers en heeft kantoren in Amsterdam, Utrecht, Berlijn, Aarhus en New York.

Op de foto: Rob van Nuenen (links), medeoprichter en CEO van Channable en Wouter Veenboer, medeoprichter en CEO van Producthero.
Op de hoogte blijven van onze updates?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven
Meest gelezen
Meest recent

Utrecht Business Nr1 2025

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven
Utrecht Business is een uitgave van Van Munster Media