9 jaar geleden
9 jaar geleden
In ons land benut SUSA al jaren de flexibiliteit van studenten door een klantspecifieke pool samen te stellen die op het werkaanbod bij klanten is ingericht. Het Utrechtse uitzendbureau zet dit concept onder meer in voor Triodos Bank, Miele, en Essent. Voor de Duitse markt is deze werkwijze nieuw. In eerste instantie schakelde Telekom Deutschland zestig studenten in voor haar klantenservice. Inmiddels werken er al ruim 350 Duitse SUSA-studenten bij het bedrijf, voor het einde van dit jaar zijn dat er 500.
De Nederlands-Duitse prijs voor de Economie wordt sinds 2008 jaarlijks door de DNHK uitgereikt. Het is een onderscheiding voor bedrijven die in grensoverschrijdende context bijzondere prestaties leveren of buitengewone successen boeken. Ook de innovativiteit van het project is meegewogen in de beoordeling. ‘Het poolconcept van SUSA staat voor Nederlandse flexibiliteit als succesvol exportproduct,’ aldus DNHK-directeur Günter Gülker.
Op de hoogte blijven van onze updates?