MBS: specialist wil voorsprong behouden

Magazines | Utrecht Business Nr 3 2019 | Lees volledige uitgave online

In de voetballerij is de periode tussen het vorige en het volgende seizoen er ??n van terugblikken en vooruitkij-ken. Nagenieten: het mag. We hebben immers een zeer succesvol seizoen 2018/2019 achter de rug, in meerdere opzichten. Het team plaatste zich via de play-offs voor Europees voetbal, terwijl de sfeervolle Business Club een mooie groei liet zien en ook steeds meer supporters de weg naar Stadion Galgenwaard elke twee weken wisten te vinden. Dat geeft energie voor het nieuwe seizoen!

Het afgelopen jaar bewijst maar weer dat in het voetbal mooie dingen mogelijk zijn als je in de juiste flow

terecht komt. In een jaar met een trainerswissel, veel nieuwe spelers, wisselingen in de RvC, directie en or-ganisatie kwam naar voren dat we op een missie waren om te eindigen met Europees voetbal. Met alle geledin-gen hebben we deze missie uitgestraald en mede dank-zij de massale aanwezigheid in Arnhem van familie, vrienden, partners van spelers en staf, medewerkers FC Utrecht, supporters en sponsoren is het gelukt dat doel te bereiken.

Ook in het seizoen 2019/2020 gaan we weer op een missie. Allereerst met een Europees avontuur, waarbij we de ambitie hebben om de groepsfase van de Europa League te bereiken, maar ook weer in de Eredivisie. Daar is het doel om onder leiding van de nieuwe trainer/coach John van den Brom zo hoog mogelijk op de ranglijst te komen. Met onder meer de van AZ af-komstige Adam Maher en Vaclav Cerny die de overstap van Ajax naar de Domstad maakte kreeg de selectie een kwaliteitsimpuls.

Voor FC Utrecht is het nieuwe voetbalseizoen alweer in gang gezet. Commercieel Directeur Joost Broerse blikt hier vooruit op de missie waaraan de club begonnen is, zowel op sportief als zakelijk vlak.

'Samen gaan we weer op een missie'

delen:
Algemene voorwaarden | privacy statement