Toys for Boys-event verrast

Verschenen in Utrecht Business Nr 1 - 2014

event

FC Utrecht Business verrast met bijzondere bijeenkomst

Toys for Boys-event smaakt naar meer

Na de eerdere bijeenkomst in CitySense met Ben Woldring en Swansea City-eigenaar John van Zweden wist FC Utrecht Business haar leden en andere gasten opnieuw te verrassen met een bijzonder initiatief. Ruim 300 aanwezigen, onder hen de spelers en de technische staf van FC Utrecht genoten in de showroom van Louwman Exclusive Cars met volle teugen van een wagenpark voor fijnproevers.

Brede glimlach

Voor een aantal uitverkorenen bleef het niet bij kijken alleen: zij maakten een proefrit in een Maserati Quattroporte, de splinternieuwe Ghibli van hetzelfde merk of de spectaculaire McLaren 12C. Een bijzondere ervaring die zorgde voor een brede glimlach op de gezichten van de veertig gelukkigen. ‘Net als je mannen een rondleiding geeft in de kleedkamers van een voetbalstadion gebeurt er ook iets met ze als ze in zo’n droomauto mogen rijden,’ constateert Arnaud Miltenburg van FC Utrecht Business. ‘Volwassen mannen worden dan weer even kleine jongens. Vandaar: Toys for Boys.’

Voor herhaling vatbaar

FC Utrecht Business organiseerde het evenement samen met gastheer Louwman en een groot aantal partners. Zo presenteerde Van Gils de nieuwste herenmode. Geïnteresseerden kregen professioneel kledingadvies en desgewenst een outfit op maat. Ook de andere participanten speelden elk op hun eigen manier in op de behoeften van de man. Variërend van horloges en sigaren tot hoogwaardige audio en tal van culinaire verrassingen. Het uitgebreide aanbod en de bijzondere sfeer leidden tot enthousiaste reacties bij de aanwezigen. Veelgehoorde opmerking was dan ook dat Toys for Boys zeker voor herhaling vatbaar is. n

De netwerkborrel van FC Utrecht Business op 11 december jongstleden viel op door een bijzondere locatie én een prikkelend thema. Onder de noemer Toys for Boys had het evenement een nadrukkelijk mannelijk tintje, al waren ook dames van harte welkom. Plaats van handeling: de showroom van Louwman Exclusive Cars langs de A2.

SPONSORS VAN TOYS FOR BOYS

-ACE Juweliers

-Amels superyachts

-Asian Tower

-Bang & Olufsen Ed Baak

-Clipperms.nl

-Coco Pazzo

-De Hoefslag

-De Oude Tijd sigarenspeciaalzaak

-Figi

-Fourcroy Nederland

-Hanos ISPC

-i-Aspect

-Kick Vormgeving

-LimonChili

-Utrecht Business

-Van den Bergh

-Van Gils

-Pertazza

-Powerplay People

Op de hoogte blijven van onze updates?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven

Utrecht Business Nr 1 - 2014

'Chauffeurs zijn het hart van ons bedrijf''Natuur in onze regio is niet vanzelfsprekend'Maakt bekend onbeminder?Kredietunie Midden-NederlandVan makelaar naar allround vastgoedadviseurCommunicatie als eerste vereiste'Grote stap voorwaarts voor de club'Innovatief vastgoedconcept blijkt schot in de roosHet pensioenakkoord 2013: niet leuker, wel moeilijker!Eerste projecten voor 'Utrecht onder stroom'Hét regionale netwerkevent'Netwerk met honderd adviseurs'Hogere gemeentelijke heffingen verzwaren lasten mkbTour de France 2015 creëert business voor Utrecht'Maak van bewegen prioriteit nummer één''Bij ons draait het om echte contacten'Toys for Boys-event smaakt naar meerHet nut van social mediaMKB Ondernemers- congres in UtrechtKlaar voor een ander imagoVuurdoop voor U-OVOp de huid van Saskia van DockumHet Nieuwe Werken: maakt bekend onbeminder?Eerste ontheffing AFM voor Kredietunie Midden-NederlandDe Boorder: van makelaar naar allround vastgoedadviseurKantorenlandschap in kaartFC Utrecht groeit commercieelGaragePark: innovatief vastgoedconcept blijkt schot in de roosColumn Kees Pieter Dekker: pensioenakkoord niet leuker, wel moeilijkerEerste projecten voor Utrecht onder stroomRegio Business Dagen: hét regionale netwerkeventEntre Femmes wil vrouwen uitdagen en verder brengenTour de France creëert business voor UtrechtMaak van bewegen prioriteit nummer éénUtrecht Business introduceert BOBToplocaties in Midden-NederlandToys for Boys-event verrastHaal meer uit social mediaUitRestaurant Brocante klaar voor ander imagoColumn Mart Rienstra: Zakt u door het ijs?
Utrecht Business is een uitgave van Van Munster Media