BPU Nieuws

Magazines | Utrecht Business Nr 2 - 2015

Merchandise, Loyalty, Events & Tour Experience Arrangementen

Bruisend BPU-activatie-

programma Grand Départ

Het Business Peloton Utrecht (BPU) heeft een uitgebreid activatieprogramma opgetuigd voor de zakelijke markt. Het programma bruist van de wielerenergie en wordt gedragen door vier hoofdpijlers: Merchandise, Loyalty, Events en Tour Experience Arrangementen. Deze pijlers bestaan uit onder meer businesspakketten, unieke promotieartikelen, sportief getinte activiteiten en bedrijfsarrangementen op een aantal publieksvenues langs de route. Alle pijlers samen bieden Utrechtse ondernemers een totaalpakket voor een optimale tourbeleving in de aanloop naar en tijdens de Grand Départ.

Over twee maanden start het grootste internationale wielerevent met de Grand Départ vanaf de Jaarbeurs in Utrecht. Het Business Peloton Utrecht heeft zich vanaf het begin hard gemaakt om de economische activatie rondom de Grand Départ op gang te brengen. De introductie van het BPU-activatieprogramma is daarvan het officiële startmoment met een uniek loyaliteitsprogramma, fraaie officiële merchandising, gastvrije bedrijfsarrangementen en bijzondere sportevenementen. Hiermee speelt het BPU in op de behoeften van individuele ondernemers maar vooral ook op die van collectieven.

Merchandise

Zowel voor de zakelijke markt als voor de consument is officiële merchandise beschikbaar zoals mokken, bidons, Tour-polsbandjes, kleding en de speciale Grand Départ Fietsbel. Speciaal voor de consumentmarkt bieden verschillende winkels en horecagelegenheden in Utrecht vanaf begin april de officiële merchandise aan in hun assortiment. Herkenbaar aan de stickers en posters op de ramen en in de etalage. Online zijn de artikelen binnenkort te koop bij Bol.com.

Loyalty

In samenwerking met de Tour-organisatie heeft het BPU een loyaliteitsprogramma ontwikkeld dat exclusief beschikbaar is voor de ondernemers in de provincie Utrecht. Dit loyaliteitsprogramma bestaat uit twee businesspakketten: Start en Plus. De twee pakketten bieden de ondernemer de mogelijkheid om extra klantenbinding en omzet te genereren door onder meer winkaarten weg te geven waaraan unieke prijzen zijn verbonden en speciale merchandise om bijvoorbeeld spaaracties mee op te tuigen. De beperkte oplage, de uniciteit aan prijzen en artikelen, speciaal voor ondernemers in de provincie Utrecht maken het tot een exclusief businesspakket.

Events

Naast de BPU wielercafés organiseert het BPU voor bedrijven verschillende wieler-activiteiten met een sportief karakter. Speciale bedrijfsarrangementen rondom de meerdaagse tourtocht Parijs-Utrecht op 14-17 mei, de tourtocht Middelburg-Utrecht op 31 mei of

de officiële Tourversie Utrecht op zondag

28 juni.

Tour Experience

Onder auspiciën van het BPU exploiteren samenwerkende Utrechtse ondernemers allerlei activiteiten tijdens de Grand Départ op de 25 toegewezen publieksvenues in de stad. De ‘Tour Experience Arrangementen’ richten zich op de zakelijke markt en zijn een ideale manier om relaties te ontvangen of een uniek bedrijfsuitje te organiseren. Het basis borrel-arrangement is eenvoudig uit te breiden met bites, lunch en/of diner. n

Meer informatie over het BPU-activatieprogramma, de inhoud van de verschillende pijlers

en de mogelijkheden is te vinden op

www.businesspelotonutrecht.nl

BPU NIEUWS



Algemene voorwaarden | privacy statement