BPU Nieuws

Verschenen in Utrecht Business Nr 2 - 2015

Merchandise, Loyalty, Events & Tour Experience Arrangementen

Bruisend BPU-activatie-

programma Grand Départ

Het Business Peloton Utrecht (BPU) heeft een uitgebreid activatieprogramma opgetuigd voor de zakelijke markt. Het programma bruist van de wielerenergie en wordt gedragen door vier hoofdpijlers: Merchandise, Loyalty, Events en Tour Experience Arrangementen. Deze pijlers bestaan uit onder meer businesspakketten, unieke promotieartikelen, sportief getinte activiteiten en bedrijfsarrangementen op een aantal publieksvenues langs de route. Alle pijlers samen bieden Utrechtse ondernemers een totaalpakket voor een optimale tourbeleving in de aanloop naar en tijdens de Grand Départ.

Over twee maanden start het grootste internationale wielerevent met de Grand Départ vanaf de Jaarbeurs in Utrecht. Het Business Peloton Utrecht heeft zich vanaf het begin hard gemaakt om de economische activatie rondom de Grand Départ op gang te brengen. De introductie van het BPU-activatieprogramma is daarvan het officiële startmoment met een uniek loyaliteitsprogramma, fraaie officiële merchandising, gastvrije bedrijfsarrangementen en bijzondere sportevenementen. Hiermee speelt het BPU in op de behoeften van individuele ondernemers maar vooral ook op die van collectieven.

Merchandise

Zowel voor de zakelijke markt als voor de consument is officiële merchandise beschikbaar zoals mokken, bidons, Tour-polsbandjes, kleding en de speciale Grand Départ Fietsbel. Speciaal voor de consumentmarkt bieden verschillende winkels en horecagelegenheden in Utrecht vanaf begin april de officiële merchandise aan in hun assortiment. Herkenbaar aan de stickers en posters op de ramen en in de etalage. Online zijn de artikelen binnenkort te koop bij Bol.com.

Loyalty

In samenwerking met de Tour-organisatie heeft het BPU een loyaliteitsprogramma ontwikkeld dat exclusief beschikbaar is voor de ondernemers in de provincie Utrecht. Dit loyaliteitsprogramma bestaat uit twee businesspakketten: Start en Plus. De twee pakketten bieden de ondernemer de mogelijkheid om extra klantenbinding en omzet te genereren door onder meer winkaarten weg te geven waaraan unieke prijzen zijn verbonden en speciale merchandise om bijvoorbeeld spaaracties mee op te tuigen. De beperkte oplage, de uniciteit aan prijzen en artikelen, speciaal voor ondernemers in de provincie Utrecht maken het tot een exclusief businesspakket.

Events

Naast de BPU wielercafés organiseert het BPU voor bedrijven verschillende wieler-activiteiten met een sportief karakter. Speciale bedrijfsarrangementen rondom de meerdaagse tourtocht Parijs-Utrecht op 14-17 mei, de tourtocht Middelburg-Utrecht op 31 mei of

de officiële Tourversie Utrecht op zondag

28 juni.

Tour Experience

Onder auspiciën van het BPU exploiteren samenwerkende Utrechtse ondernemers allerlei activiteiten tijdens de Grand Départ op de 25 toegewezen publieksvenues in de stad. De ‘Tour Experience Arrangementen’ richten zich op de zakelijke markt en zijn een ideale manier om relaties te ontvangen of een uniek bedrijfsuitje te organiseren. Het basis borrel-arrangement is eenvoudig uit te breiden met bites, lunch en/of diner. n

Meer informatie over het BPU-activatieprogramma, de inhoud van de verschillende pijlers

en de mogelijkheden is te vinden op

www.businesspelotonutrecht.nl

BPU NIEUWS

Op de hoogte blijven van onze updates?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven

Utrecht Business Nr 2 - 2015

Ondernemer Ramon Beuk - ‘Eten maakt het verschil’Ronald Besemer over het momentum voor de stad - ‘Utrecht wereldwijd in de spotlights’Grand Départ is een middel, geen doel - ‘Utrecht wil energie van de Tour vasthouden’Tijdgeestkaart geeft houvast - ‘Trends zijn geen toeval’Impuls voor duurzaamheid door Energiefonds Utrecht - Vinken of vonken?Nieuwegein werkt aan visie voor 2025 - Met het oog op de toekomstBruisend BPU-activatieprogramma Grand DépartAndere bestemming voor Nieuwegeinse kantoren - Wonen in plaats van werkenBeleef de Tour de France in Stadion GalgenwaardOp de huid van Remco Pouw - ‘Ik heb bewondering voor mensen die anders leven’Peter Prins, directeur Prins Schoonmaakdiensten - ‘In Utrecht gunnen we elkaar wat’Restaurant Diner - O! be some other name: What’s in a name?Zakenautotestdag - Deelnemers Zakenautotestdag winden zich niet op over weerOndernemer Ramon Beuk: ‘Eten maakt het verschil.’Ronald Besemer over het momentum voor UtrechtVNO-NCW bereikt veel voor Utrechtse ondernemersLeo Hollman: ‘Utrecht wil energie van de Tour vasthouden’Ontmoetingen in een connected societyTijdgeestkaart geeft houvast bij trendsToplocaties in Midden-NederlandImpuls voor duurzaamheid door Energiefonds UtrechtNieuwegein werkt aan visie voor 2025BPU NieuwsWonen in plaats van werkenColumn Ilse Witte: Ontwerpbesluit overgangsrecht transitievergoedingOp de huid van Remco PouwPeter Prins: ‘In Utrecht gunnen we elkaar wat’Provincies en gemeenten: aan de slag met RetailagendaUitHoud ongenode gasten buiten de deurCulinair: Diner, AmersfoortImpressie Zakenautotestdag 2015Netwerk vergroten met BOBMart Rienstra: Begin voor het te laat is
Utrecht Business is een uitgave van Van Munster Media