Netwerk vergroten met BOB

Verschenen in Utrecht Business Nr 2 - 2015

Save the date: 8 juni, Ruig Utrecht

Netwerk vergroten

met BOB

Het jubilerende Amrâth Hotel Maarsbergen bood op 1 april gastvrij onderdak aan Business ontmoet Business (BOB) Midden-Nederland. Vijf jaar geleden werd de nieuwbouw in gebruik genomen. General manager Jeanette Leferink refereerde in haar welkomstspeech aan de roemruchte historie van voorganger Motel Maarsbergen, het eerste Nederlandse snelweghotel.

Dick Willems maakte tijdens BOB duidelijk waarom zijn bedrijf 2twitit het tofste social mediabureau van Nederland is. Ook toonde hij aansprekende voorbeelden van social mediacampagnes. De KLM-hond die vergeten spullen terugbezorgt, leidde zowel tot vertedering als bewondering. De campagne creëerde een positieve buzz zonder dat de feitelijke dienst van de luchtvaartmaatschappij wordt genoemd.

900 details

Het betoog van Fius van Laar – het verschil tussen een gewone dienst of product en een topper zit hem in 900 details – sloot naadloos aan op de presentatie van Willems. Salestrainer Van Laar is nog altijd als verkoper actief. De sterke link met de praktijk droeg bij aan de impact van zijn presentatie ‘Hoe blijf ik uit de negatieve prijsspiraal?’ Tijdens het diner en de afsluitende borrel was ruim gelegenheid om te netwerken en ervaringen uit te wisselen.

Spetterende finale

Het Utrechtse restaurant Ruig is op maandag 8 juni gastheer voor de volgende BOB-Borrel. Na presentaties van Benjamin Engels van Recruit a Student en Jan Willem Menkveld (Menkveld Advocatuur) volgt een walking dinner. Stand-up comedian Tom Sligting zorgt voor een spetterende finale, als opmaat voor de netwerkborrel.

WAT IS BOB?

Business ontmoet Business (BOB) is het ondernemersplatform van de regionale Business-magazines. Iedereen die een bedrijf vertegenwoordigt, is welkom. Een bedrijf dat lid is, mag alle BOB-bijeenkomsten bezoeken. Daarnaast zijn leden welkom op relevante forums, masterclasses en thematische sessies van Business. Met BOB Midden-Nederland kunnen ondernemers uit de regio’s Utrecht, Vallei en Rivierenland hun netwerk vergroten. Een eenmalige kennismaking is gratis. Daarna is het lidmaatschap verplicht; de kosten bedragen 250 euro per jaar. Hiervoor zijn bij elke bijeenkomst een welkomstdrankje en de culinaire invulling inbegrepen. Meer weten? Kijk op bob.utrechtbusiness.nl of neem contact op met Danny Toonen (danny@vanmunstermedia.nl) of Kathy van der Horst (kathy@vanmunstermedia.nl).

Zij zijn telefonisch te bereiken via 024-3738505.

BUSINESS ONTMOET BUSINESS

Op de hoogte blijven van onze updates?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven

Utrecht Business Nr 2 - 2015

Ondernemer Ramon Beuk - ‘Eten maakt het verschil’Ronald Besemer over het momentum voor de stad - ‘Utrecht wereldwijd in de spotlights’Grand Départ is een middel, geen doel - ‘Utrecht wil energie van de Tour vasthouden’Tijdgeestkaart geeft houvast - ‘Trends zijn geen toeval’Impuls voor duurzaamheid door Energiefonds Utrecht - Vinken of vonken?Nieuwegein werkt aan visie voor 2025 - Met het oog op de toekomstBruisend BPU-activatieprogramma Grand DépartAndere bestemming voor Nieuwegeinse kantoren - Wonen in plaats van werkenBeleef de Tour de France in Stadion GalgenwaardOp de huid van Remco Pouw - ‘Ik heb bewondering voor mensen die anders leven’Peter Prins, directeur Prins Schoonmaakdiensten - ‘In Utrecht gunnen we elkaar wat’Restaurant Diner - O! be some other name: What’s in a name?Zakenautotestdag - Deelnemers Zakenautotestdag winden zich niet op over weerOndernemer Ramon Beuk: ‘Eten maakt het verschil.’Ronald Besemer over het momentum voor UtrechtVNO-NCW bereikt veel voor Utrechtse ondernemersLeo Hollman: ‘Utrecht wil energie van de Tour vasthouden’Ontmoetingen in een connected societyTijdgeestkaart geeft houvast bij trendsToplocaties in Midden-NederlandImpuls voor duurzaamheid door Energiefonds UtrechtNieuwegein werkt aan visie voor 2025BPU NieuwsWonen in plaats van werkenColumn Ilse Witte: Ontwerpbesluit overgangsrecht transitievergoedingOp de huid van Remco PouwPeter Prins: ‘In Utrecht gunnen we elkaar wat’Provincies en gemeenten: aan de slag met RetailagendaUitHoud ongenode gasten buiten de deurCulinair: Diner, AmersfoortImpressie Zakenautotestdag 2015Netwerk vergroten met BOBMart Rienstra: Begin voor het te laat is
Utrecht Business is een uitgave van Van Munster Media