BOB: geslaagde kick-off tussen de treinen

Verschenen in Utrecht Business Nr 5 - 2014

BUSINESS ONTMOET BUSINESS

Beproefd netwerkconcept nu ook in Utrecht

Geslaagde kick-off tussen de treinen

De BOB-deelnemers konden eerst kennismaken met de prijswinnende nieuwe attractie van het museum, de Vuurproef. Daarna volgde het plenaire programma in de theaterzaal waar de bijna 150 gasten welkom werden geheten door museumdirecteur Paul van Vlijmen en BOB-organisator Danny Toonen. Daarna volgde de presentatie van Cor Jansen van Business Peloton Utrecht over de Utrechtse Tourstart in 2015 en de kansen die dit mondiale evenement biedt voor stad en regio.

Leontienhuis

Hoogtepunt van de kick-off was het interview met Leontien Zijlaard-van Moorsel en Michael Zijlaard over haar sportcarrière, het overwinnen van haar eetstoornis en hun huidige project: de realisatie van het Leontienhuis waar jongeren met een eetstoornis in een beschermde omgeving steun en begeleiding krijgen. Danny Toonen: ‘De eerste Utrechtse BOB was een groot succes; ik heb alleen maar positieve reacties ontvangen. Door het bezoek aan de Vuurproef waanden we ons direct in een andere wereld. De voortreffelijke verzorging door cateraar Vermaat met onder andere een walking dinner maakte het tot een geslaagde avond.’

Kom kennismaken

BOB is een netwerkplatform voor een brede doelgroep. ‘Ondernemers, directeuren en professionals van bedrijven, overheden en non-profitorganisaties in de regio kunnen gedurende onze netwerkevenementen op informele wijze in contact treden met gelijkgestemden,’ aldus Toonen. ‘Juist de persoonlijke contacten, de verhalen die mensen te vertellen hebben en het uitwisselen van ervaringen is bij BOB van wezenlijk belang. Na de succesvolle kick-off in Het Spoorwegmuseum zullen vanaf nu regelmatig BOB-Borrels in Midden-Nederland plaatsvinden, soms gecombineerd met andere regio’s. Graag nodig ik alle ondernemers van harte uit om één keer gratis deel te nemen. Ik weet zeker dat ook zij meteen enthousiast zijn over dit beproefde netwerkconcept!’ n

Op maandag 15 september was Het Spoorwegmuseum gastheer van de eerste Business Ontmoet Business (BOB) Borrel in Utrecht. Dit beproefde netwerkconcept is door uitgeverij Van Munster Media al in de regio’s Noord-Limburg, Rivierenland, Gelderse Vallei en Oost-Gelderland uitgerold, waar zij met eveneens met Business-magazines actief is. Met de kick-off in het Spoorwegmuseum voegt ook Utrecht Business zich bij dit rijtje. Speciale gasten waren oud-wielrenster Leontien Zijlaard-van Moorsel met haar man Michael Zijlaard en Cor Jansen van het Business Peloton Utrecht.

BOB IN BEELD

Alle foto’s en filmpjes van de BOB-Borrels zijn te zien op bob.utrechtbusiness.nl. Gebruikt u een smartphone dan volgt bij het bezoek aan de website direct de vraag of u van de mobiele versie gebruik wilt maken.

BIJDRAGEN AAN BOB?

Heeft u als ondernemer of bedrijf een bijzondere locatie die als decor voor een BOB-bijeenkomst kan dienen? Of bent u een gastspreker met een interessant onderwerp voor ondernemers in Midden-Nederland? Neem dan contact op met Danny Toonen.

BOB Utrecht Business maakt onderdeel uit van Utrecht

Business, het on/offline

platform voor ondernemers uit

Midden-Nederland.

www.utrechtbusiness.nl

BENIEUWD NAAR BOB?

Wilt u ook een BOB meemaken? Schrijf u gratis in via bob.utrechtbusiness.nl en selecteer de BOB van uw voorkeur. Zodra u zich heeft aangemeld, is dit bij het desbetreffende BOB-event te zien. Ook kunt u dan meteen een eigen bedrijfsprofiel aanmaken. BOB-leden kunnen hun gegevens op een uitgebreid bedrijfsprofiel aanpassen. Dat kan bovendien geheel naar eigen wens van extra informatie en afbeeldingen worden voorzien. Meer weten over BOB? Neem dan contact op met BOB-organisator

Danny Toonen (024-3503240 of danny@vanmunstermedia.nl).

Op de hoogte blijven van onze updates?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven

Utrecht Business Nr 5 - 2014

'Biologisch moet vooral waanzinnig lekker zijn'Wat wil het bedrijfsleven van Provinciale Staten?'Onverschilligheid is geen optie'Gemeenten worstelen met mkb-vriendelijk aanbestedenBPU en Michael Boogerd koersen naar 2015'Succes als brandstof voor duurzame verandering'Ondernemende zorgaanbieders houden Utrecht vitaalCabane wil niet alleen meer de hand ophoudenNieuwe toekomst voor industrieel erfgoedPartner voor ondernemend UtrechtVoetbal als bindmiddelVliegwiel krijgt vaart op Het KloosterDossieropbouw blijft van wezenlijk belang!Samen ondernemen in Utrecht-Oost'Altijd oog voor nieuwe techniek'Geslaagde kick-off tussen de treinenMet het oog op de toekomst'Il disegno' versus de apothekerskeukenPrima dag voor een eerste indrukEric Odenwald: ‘Biologisch moet vooral waanzinnig lekker zijn.’Wat wil het bedrijfsleven van Provinciale Staten?Op de huid van Ilco van der LindeGemeenten worstelen met mkb-vriendelijk aanbestedenNetwerk Utrecht2040: ‘Succes als brandstof voor duurzame verandering’Centrum voor leven met kanker gaat de markt opMakro partner voor ondernemend UtrechtVliegwiel op Het Klooster krijgt vaartDossieropbouw blijft van belang bij disfunctionerende werknemerHet Fluwelen Handvat: samen ondernemen in Utrecht-OostBLR-Bimon heeft altijd oog voor nieuwe techniekToplocaties in Midden-NederlandBOB: geslaagde kick-off tussen de treinenParkmanagement bewijst meerwaardeUitBrasserie Ripassa: ‘Il disegno’ versus de apothekerskeukenZakenautotestdagMart Rienstra over Zwarte Piet
Utrecht Business is een uitgave van Van Munster Media